torsdag 24 mars 2011

nonexisting

förlåt för min bloggfrida dag, ni måste ju fått abstinens!

sov hos emelie, eller vi va först på stan och käka sushi och det var fan de godaste på länge, sedan blev det bussen hem. och jag överlevde bussresan då jag hade fått för mig att jag skulle sprängas då en skum snubbe kom på bussen. fan anneli skärp dig. men iallfall, sedan blev det BB tittande och massa prat och somnade vid 12 men det gjorde inget för jag kunde sova till klockan 10. Sen blev det skola, pannkakor med sylt och GRÄDDE. och skratt hela dagen med mina mumsiga brudar. dom är allt bra dom. nu väntar jag på larre och jag känner på mig att helgen kommer bli så jävla bra. Det blir bio med larre erik o malin imorgon., Fira jonte med fina kåmpizar på lördag och sedan kommer vivvi och hanna på söndag och lämnar nellie här som vi ska få äran att vakta en hel vecka. sötgosen, ska dreggla på henne varjenatt, och hon på mig!

hoppas ni mår bra. pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar