tisdag 22 mars 2011

tillbaka till verkligeheten

Nu .. 3 timmar senare, är jag hemma. Jag mötte och tilda och vi luncha nancys pastasallad och det blev ett halelujah-moment för smörgåsgurkan är tillbaka. Och den är där för att stanna.. gud, det var ingen synvilla. det var real shit och nu kan man börja mumsa på allt igen. Allt ska börja smaka som vanligt.. ljuvligt. ja, 4 rader senare om smörgåsgurkan.. Vi kollade lite affärer, satte oss vid maren och solade och pratade om allt och inget. Jävligt mysigt och sånna tillfällen vill man liksom göra om.

nu sitter jag här framför dumburken.. why?? whyyyyy? ska försöka skriva klart rapporten me mammas hjälp och hon lär komma vilken sekund som helst. No time to rest, nu kör jag all in!

hoppas på en klargjord rapport så jag kan bli mig själv igen och inte en finnig hormon stress brud som springer runt och yrar. och till alla er där ute som någonsin skrivit en samB rapport, kommer göra det, eller.. vet hur jobbigt det är - HANG IN THERE. En eloge till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar