lördag 16 april 2011

fina underbara vårdag!! vankade upp med emelie och vi to en tripp upp till stlhm och åkte till tatueringsstudion och pratade över en timme om emelies motiv som ska göras 3e maj, och min text som ska göras på TISDAG!! fyfan i helvete vad nervös jag är.. och fyfan vad bra det känns, så jävla trevliga och bra. Nu är det bara tagga tisdag och försöka bli av med min förkylning.. men tack ingefära te och c-vitamin för jag känner mig inte alls lika sjuk idag. ohyeahhh.. snart kommer larre och vi ska trycka i oss lite mat och sedan möta adde jonte o ludde för att åka upp till sthlm igen för hardcoresuperstar & crashdiet! FET KVÄLL.

träffade förresten världens finaste mikaela idag, som stolt har tagit SM guld med damlaget. fan vad jag är stolt över dig min pärla. Värdlens duktigaste tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar