måndag 11 april 2011

here i am again, fast framför datorn då jag egentligen skulle göra något vettigt här, men det sket ju sig. råplugg på torsdag blir skitbra det med. sitter och räknar ner tiden.. tills pappa ska säga "ANNIE DET ÄR MATDAGS" och jag ska kuta in i köket och känna doften av stuvade makaroner med stekt falukorv. Det kan ju vara höjden av vardagslyx att vara hemma ensam med pappa och käka hans godaste mat. (inte för att du gör äcklig mat mamma.. din är också god, men varje gång du är borta passar vi på att äta det som är lite mer onyttigare än det du äter, puss) Och jag känner att detta inlägg blev en blandning av ett brev, en konstig vardagsnovell om en tjej som gillar mat eller ett normalt inlägg av annelinez.blogspot.com. Get a life.. eller inte, då skulle jag nog inte uppdatera så mkt. Slutar nu innan jag skämmer ut mig, kyzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar