torsdag 21 april 2011

Konstigaste natten i hela mitt liv, emelie låg och pratade i sömnen som en JÄVEL och jag lacka ur och sa att nu får du fan hålla käften, sen började hon gnissla tänder och göra äckliga skräckfilms-ljud och jag höll på att dö. Imorse kom hon inte ihåg ett skit av det.. MEN hon bjöd mig på hemmagjord iskaffe i solen där vi vaknade till liv och sen bar det hem till mammsen för att dra en runda på stan och äta ceasarsallad på milano. Fin dag med världens finaste mamsen. Fick med hem massa fina påskblommor men jag ska sluta skriva om blommor för detta är ej en kärringblogg även fast man kan tro det..





anyway så bär det av till järna snart där jag spenderar natten. Imorgon får jag träffa min älskadeälskade saknade fina frida. det blir lite fix inför lördag också.





POSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar