söndag 10 april 2011

liten natttanke

jag har sjukt mkt i skolan och borde råplugga, men jag gör inte det.. och för första gången på länge så känner jag ingen ångest över det. jag kommer alltid i tid, alltid före.. jag gör alltid allt i skolan och kämpar mer än vad det ibland behövs, men varför då egentligen? fan jag måste spänna av lite.. Och nu känns allt så jävla bra och jag har kommit till en punkt då jag helt enkelt spänner av med skiten som gör att jag får ångest och fokuserar på det bra i mitt liv just nu. Resten löser sig.. det gör det alltid, antingen råplugga eller så hinner jag med mer än jag tror när jag väl pluggar. Om det alltid kan lösa sig för andra, kan det väl lösa sig för mig? är iallfall så jävla nöjd med allt runtomkring mig nu och har kommit in i någon slags glädjespiral då jag bara längtar efter mina fina tjejer, min fina pojkvän och till att skratta med mamma och pappa i soffan på kvällsmyset. man kanske ska säga tack, fast vadå.. jag förtjänar ju dethär. men ni vet att jag älskar er, och ni vet vilka ni är. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar