lördag 30 april 2011

min kväll igår var bäst. fan vad fina vänner jag har.. vissa är gamla, som adde ludde och jonte. som jag kännt sedan dagis och 6års, vi har varit tillochfrån men alltid hittat tillbaka till varann och kan inte garva mer och ha roligare än varje gång när vi ses. Jag kommer alltid ha ett band till mina killar, mina bästa boys i världen. Älskar er otroligt.. sedan var det alla mina fina vänner och pojkvän samlade och vi grillade, rökte så mina lungor känns som kol, satt vid brasan, skrattade och njöt av varandras sällskap. Fick skjuts hem av finaste gabriella och jag kunde inte varit gladare.

IDAG är det däremot valborg, och trots att jag träffade frida igår saknar jag sönder henne.. behöver dampskratta lite. Ikväll blir det god mat och sedan fest, vart är inte riktigt bestämt än men time will tell. Fast.. valborg är ju så jävla överskattat så jag känner ingen press på att supa ner mig och däcka direkt. ska bara njuta av mitt finaste sällskap och hoppas ni också har en fin kväll. STAY COOL MED DRICKAN PEOPLE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar