tisdag 26 april 2011

rönninges studentskiva ikväll då, feting nice och jag hoppas at the people har kul. Där skulle jag befunnit mig om några timmar men mitt otaggande humör på att åka till stureplan och min hög av plugg fick mig att tänka om. Lite synd.. men för 18 åringen är det inte första och sista gången jag ska gå på krogen direkt hehe. Fast det blir väl mer lite sköna krogar på söder med bra musik! Nog om det så har jag precis pluggat klat engelskan och skrivit massa skitfrågor till en hel A4. Jävlar vad duktig jag är.. så undrar jag var isabelle är som skulle komma förbi och hämta sina solisar? ät bajs älskling. Ska fortsätta vara bitter och äta upp resterande cupcakes från emma och kanske lite glass med maränger och chokladsås. Skulle nog sitta fint.. på tal om fint så hittade jag världens finaste byxor idag men min dvärgkropp sabbade allt. ÅH varför kan jag inte ha långa sexiga 1.70 ben för? typ som frida. fuck you frida.. fuck you och dina sexiga ben. Och fuck mig också för att jag är så jävla bitter. Smeknamnet jag fått av fanni som spridit sig, alltså "bitterfittan" eller "bajterfajt" passar fint nu. Fast nää.. egentligen är jag inte så bitter. Har bara lite neggotankar om skolan som jag skulle vilja sätta on fire just nu. Varför kommer allt plugg på en och samma gång och varför ska vi ha ett jävla geografiprov som jag måste panikplugga och råplugga till på fredag? trots att jag kommer få fet ig och kan glömma mitt höga betyg i slutbetyg för? kuk i skolan. Eller kuk i granit, bergarter, jävla kontinentalplattor och jordens jävla fucking istider och fan och hans morsa. Nej jag fattar noll. TACK gud eller nån där uppe .. varför inte skolledningen, sveriges politik eller vemfan som helst för att ni tvingade oss ha geografi och lära oss om hur en grantit blir till och massa annat skit. Hur jävla nödvändigt är det? NÄRFAN ska jag kunna det undrar jag till er? skulle fan vara tacksam för svar. För intefan bryr jag mig ett skit om detta och kommer aldrig göra det heller. Jag har mina banor i livet som jag förutspått och känner att jag kommer fullfölja och dom involverar INTE detta jävla kukämne. fyfan. Nej streetsmart ska man fan vara. Fast kunskap är makt, men det ordspråket suger för geografi är inte makt, det är ett jävla straff. Känner att jag borde tagga ner på orden eller på denna text men nu är jag på G med alla mina känslor inom mig och det är bra att få ut ibland. En fet kyss till den som orkar läsa eller förstår vad jag skriver för det kommer nog inte ens jag göra om jag läser detta imorgon. Äh, ska fortsätta lyssna spotify och ta en TV paus sedan fortsätta med lite geografiplugg. fan foo fighters är min räddning. Men en liten glimt ljus i detta regnmörker fick jag idag iallfall då vi bokat kryssning den 11 maj, jag fralle, chrille och några till boys drar på en 24 timmars med party och mat. inte glömma taxfree och spelautomater, Oh yeah. Snart blir plutten 18 år också och jag ska hålla handen när hon får sin INK gjord. Så som hon gjorde med mig. Åh jag har så fina vänner, älskar er allihopa. men en speciell guldstjärna till emelie och min fina frida som lyser upp mina dagar. Im nobody witout you.





kom på en till jävla bra grej idag, som var rätt logisk men för mig gjorde det mycket. Att man ska fan inte kämpa för någons uppmärksamhet, den som är värd att vara i ditt liv får visa det och ta plats. Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar