tisdag 3 maj 2011

finaste

idag fyller världens finaste emelie år, min bästa vän och en syster sedan jävla många år tillbaka. vi har fan gått igenom allt, bråk, glädje, skratt, förtvivlan, glidit ifrån varann, älskat varann ennu mer, hittat tillbaka, tagit hand om varann, insett att vi hör ihop. Men idag fyller du 18 år och jag kan inte fatta det eftersom vi pratat om dethär sedan vi var små fjortisar. Hur vi skulle åka till spanien och glassa, sitta på uteserveringar, tatuera oss, köpa lagliga cigg och leva livet. Nu är vi äntligen i den punkten och jag kan inte säga mer än grattis. Nu börjar vårat år gumman. Och jag är glad att jag får dela det med dig och mina andra finaste. Få men nära.. det är allt jag behöver.

Nog om känslosnacket, var med emelie efterskolan när hon tatuerade sin 6 rader långa text på revbenet och genom smärta i 2 timmar fick jag hålla hennes hand. men fyfan.. längesen jag sätt något så fint. En tatueringstid för mig är också bestämd. hehe.. fack. Once you go tattoo you never go back. Dåligt citat men made by me. FN rollspel imorgon också.. åh . När ska man någonsin få sin sömn ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar