söndag 15 maj 2011




Jag har inte gjort ett skit sedan jag kom hem från affären med pappa vid 2 tiden, bara legat och kollat film efter film.. EASY A (som förövrigt är världens grymaste film med världens grymaste karaktär) och scooby doo filmen. åh snark! fick fet cravings på choklad eller kakor men allt är ju fan slut. hatar att öppna kylen och inte hitta något jättefettigt eller asonyttigt. får väl hinka filmjölk det har väl lite sött i sig.. Laurens är världens segaste retard ibland också och suger på att planera sina dagar, carpe diem älskling? men han rullar väl in här snart.. eller vid 7 tiden. NU måste jag gå och leta efter nått att käka eller lägga mig och sova en stund. fick fan ont i huvudet och kommer fan få liggsår om jag inte reser mig upp. Intressant söndag, jotack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar