söndag 8 maj 2011

moshpit lovers

lyckad kväll igår, middag, underbara nya människor och gamla, vip på 550 (wow så jävla coolt azzå) och en härlig stund där med en härlig blandning sedan drog jag hem och däckade lite för sent än vad som är bra för mig känner jag.. det är kul att vara bakis i 25 jävla grader och försöka plugga när det enda jag vill är att äta allt jag får tag på och sova. Men nej! nu har jag ryckt upp mig och efter en heldag i stugan med mamma och pappa och grillat som middag åkte jag till järna och stannar här över natten, min slav är påväg till konsum för att köpa ostbågar och dricka och annat gott sedan blir det film. Imorgon börjar jag klockan 1! oh yeah.

MEN nu äre bara tagga till igen, kryssning på onsdag och utgång i helgen igen, allt för din skull frida. (som förresten fyller 18 jävla år idag) Finaste vännen, hade jag orkat hade jag skrivit ett fett inlägg om dig men du vet redan att jag älskar dig galet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar