måndag 9 november 2009

-

ledig idag.. eller ja, utvecklingssamtal 18.15, hmm undra hur det kommer gå? jodå de kommer nog blir bra, fick omdömena och dom ser riktigt bra ut faktist. är inte orolig alls.. jag har precis städat rummet, damsugit, damtorkat YOU NAME IT. allt har jag fan gjort, och om emelie skulle läsa dethär skulle hon göra luft high five med mig just nu, för hon städar alltid mitt rum, haha ja.. hon städar det, och hon gör det så jävla bra. men idag var det tyvärr min tur. buhu! Ska sätta mig och plugga lite riksdag och regering, och skriva en tyska uppsats som ska in imorgon.
påtal om ingenting så är det skumbananer i hela mitt rum, steffani och emelie bestämde sig för att kasta satan med skumbananer på mig i fredags,men idag när jag skulle städa var det inte lika roligt som i fredags kan jag säga, när hela jävla rummet är täckt av skmbananer, under kudden tillochmed, wtf ?
jaja nu ska jag fortsätta lyssna på kings of leon som förövrigt är grymma, och städa klart! tjarooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar