söndag 15 november 2009

-

jag har inte bloggat på väldigt länge, har inte haft ork till det faktist. Kan berätta lite om helgen, I fredags vare skola sen åkte jag och underbara joanna hem till mig och käkade och fixade oss inför kvällen som skulle spenderas i rönninge på party. Sedan kom ialflall emelie ochvi fick ner på stan, mötte upp pershagen bruttorna och åkte till rönninge. Kvällen var trevlig men slutade lite i kaos. Lördagen spenderade jag med steffani och andreas, andreas va snäll pojke och bjöd på pizza. de va göött! vi kollade på beck men cpungarna lät mig inte kolla klart. Idag har jag bara tagit det lugnt, träffade joanna lite snabbt och nu sitter jag hos steffi och vi ska strax käka sen mysa. Har varit lite nere över helgen men idag löste det sig. Jag tänker inte ens bry mig om någon som ljuger mig rakt upp i ansiktet. Har mina vänner det är allt som behövs. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar