måndag 22 mars 2010

egentid

"du behöver egentid" aa justja så var det..
stressig och konstig men rolig dag var det, eller.. det roliga var att jag klarade tyska provet och idrottsprovet, och att joanna gav idrottsläraren en spark i ögat, blåklocka tjena heeeeeeeeej. Sedan gjorde jag ett test, att åka in till tälje istället för att gå av vid östertälje, se hur lång tid de tar att komma hem.. de tog fan så lika lång tid som att gå av vid öster, blä.. jag som ville vinna en minut eller två .. träffade iallfall en oväntad person och det var isig riktigt trevligt att träffa den personen igen. Nu mezzahhr jag med min göllepojkvän men mina pengar på mobilen tar snart slut och mitt kompis är slut och jag orkar inte parrla mig ut i kylan när det snart börja superhero movie. fan vad livet är hårt ibland.. egentid vardet ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar