söndag 21 mars 2010

saturday night

igår hade jag kul, riktigt jävla kul! först vare spelning me jävla emo musik som petterspelade, men han va duktig pojke och när han var klar stack vi till järna - the place to be liksom. Sedan börjades det.. och.. aa, jag är tydligen en jävla kockblocker, vet inte vad med jag ska skriva här. Men grymt kul var det iallafall, sedan staplade en illamående emelie, en glad o peppad petter och ett drägg som inte kunde gå in till kebaben, men jag och emsi tog mer våran mat, satte oss vid köksbordet.. käkade som två djur och däckade i sängen. men idag mår jag bra! det blir bio med min käre man eftersom vi hade två månader igår också.hihihihih. Nu väntar jag på cpemma som ska lägga in bilder såjag kan skratta lite.. och emelie som ska vakna för jag vill ha FRUUKOSTTT. peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar