tisdag 11 maj 2010

22.03

färdigpluggat och klart, tack bea för presentkortet som gav mig en så underbart fin sak från bikbok. Jag brukar alltid predika om lycka genom människor och allt detdär, fast.. när man hittar en sak som verkligen är en sjukt bra investering, då är det lycka.. iallfall nånslags materiell lycka för någon dag. Inatt vill jag inte drömma mardrömmar som jag gjort dem senaste nätterna. Trots att jag har min stora fina drömfångare över huvudet som jag fick av gudfar när han var i indien för många år sedan, så drömmer jag mardrömmar iallfall..okej inte varje natt, men ibland.. och riktigt obehagliga sådana också. Den kanske bara funkar när man sätter tanken till att den funkar? eller kanske var det för att jag och steffani drog bort några fjädrar från den när vi skulle på halloweenfest i höstas ? godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar