onsdag 12 maj 2010

minilov

nu ere minilov., fyfan vad välbehövt säger jag bara!

Dagen började med nationella i matte.. jag vågar inte ens säga hur det gick, (har glömt det nu) så det blir inget mer skrivandes om matten om jag inte vill börja gråta. äh.. eller.. aa.. eller jo de gick väl okejråå.. Efter nationella hade vi PBL projekt och slutade klockan 4. Det rent ut sagt sög min balle och usch vad uttråkad jag var. Efter skolan blev det iallfall stan med Joanna och sedan Fanni om rigde och ville äta nancys med oss, vi offrade oss såklart och det var mums. Blev mycket snack och det var riktigt mysigt faktst. Ikväll då? ja vafan händer då? jag orkar inte festa.. orkar verkligen verkligen inte. Vill ha mysi kväll med massa filmer och choklad och nån babe bredvid mig. Men nej, steffi är en partykåt fjorre.. laurens har match.. emelie ska packa eftersom hon åker imorgon.. vad äre här?!?!

Blir väl soffan för migrå.. ska förbi kalle och sno lite filmer först bara. Jag lovar, det blir en lyckad kväll för mig med såfort jag fått lite gott och en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar