söndag 16 maj 2010

what the fuck

lördag igår då, det var underbart väder och det började med att jag och laurens grillade i stugan, sedan skulle han på annat håll och jag ringde steffani och mötte upp henne miffo och julia på stan. tiden gick så sjukt sakta och jag älskar det, solen lyste och vi var glada tjejer som satt vid maren med en cigg. Efter lite spontan hunger av mig och steffi tog vid julias rosa moppe och hämtade pengar, sedan blev det sandys i solen. Och sedan hem till mig för lite fix.. Efter det tvingade miffot med oss till ute-i-ingenstans vischan lång åthelvete utfrån nykvarn. Bondgården.. och efter lite prat och mys så for vi tillbaka hem igen, jag&steffi stannade i skogen för att kissa, och jag satt bredvid en kopparorm och fick panik. Vi sjöng hela vägen hem till tälje i det underbart vackra vädret när alla bilar körde om oss. När vi väl var tillbaka hade julia slutat jobbet, så då blev det såklart en till sen middag på donken. Och sen hem till steffi.. och återigen ner på stan för att möta laurens och alla. Fyfan vad jag är helt jävla slut idag. men igår hade jag det förjävla trevligt och det kändes som sommaren 09 igen. Imorgon börjar skolan men inte fan ska man klaga, snart äre sommarlov.. cashflow,peace&love och annat bra. Nu ska jag fixa mig för att åkatill järna och ikväll ska jag plugga och kolla film. Jag älskar mitt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar