måndag 7 juni 2010

Efter en grymt stressig morgon så sitter jag nu äntligen hos min vapendragare emelie.. me cola och cigg är livet bra fint ibland när solen lyser, och bara för att jag skrev att den lös så blev de molnigt.. emelie springer runt med sin älskade systemkamera och tar kort på allt och alla, men de jag gillar mest är när hon testar hur hon ser ut när hon säger bajs, och tar kort. Dem korten blir alltid bäst. Nu spelas det bob marley och jag har tydligen fina ögonbryn hihi. Pappsen sa när han hämtade upp mig från skolan att de skulle börja regna på eftermiddagen, och jag blir fan förbannad.. ska ju till estockholmlo förfasiken,. Snyft, gillar inte att mina inlägg blir oseriösa bara för jag är med emelie.. kanske ska skriva sen då. aa tror de faktist. Nu ska vi rocka eftermiddagen sen blir de sthlm med min man. Pööösss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar