tisdag 1 juni 2010

i like where we are, here.





två matteprov avklarat, så sjukt stolt över mig själv.. så vad nu än resultatet blir så kommer jag inte vara besviken. För mitt bästa har jag gjort. Så sjukt vad duktig jag varit idag.. och hann träffa min underbart gosiga pojkvän, äta nancys och köpa mjukiskläder eftersom jag kände att jag var in need for one inför imorgon. Ett plan i 3 timmar klockan 06.30 kräver sköna kläder. Ska bli så sjukt skönt att komma iväg, imorgon kommer väl bli en mysdag hos mormor. Torsdag en shoppingdag med allihopa. Och fredag blire bröllop.. kommer komma hem glad och mer utvilad än nånsin. Ofcourse attjag kommer sakna min fina man. och mina fina vänner, men vad gör de.. 5 dagar av livet liksom. Ni klarar er jag lovar hihi. Näe.. nu ska jag faktiskt packa klart det sista, lägga mig och läsa lite och försöka sova. Upp vid 04.10 inatt då, känns ju sådär alltså.. haha. Godnatt och på återseende. hoppas fan alla har det grymt för det ska jag ha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar