torsdag 8 juli 2010

and i feel like i'm getting old, but i wish i was getting old with you.

IGÅÅR var en fin dag, tack Laurens Emelie Bea Victor William Martin Salle & Cathe för en mysig eftermiddag på mälarbadet. Och matchen mellan tyskland-spanien gick ju inte som jag mamma pappa och larre ville, buhu.. vi satt och klämde i oss ost kex och chokladbollar istället. Nu ligger han i min säng och ruttnar och sover som en liten bortskämd snorunge medans jag jobbar för att försörja.. mig själv hihi. Imorgon är det min sista dag. Är så lyckliiiig över det. Och imorgon blir det 18 årsfest. Och lördag bio. Nästa vecka ska jag åka upp till sthlm och träffa linnea hade jag tänkt. Så jävla mkt vi har att prata om. Och jag saknar min lilla sunshine som alltid är förjävla fin och gullig. Nu ska jag fixa det sista sen åka hem tror jag. Peaceee kidz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar