onsdag 7 juli 2010

hold you'r breath and count to four.

I was alive but now i'm singin - silent night, for the rest of my life. Billy talent är så jävla bra att det är sjukt. Kommer aldrig glömma dem live. Förjääävla bra! Jag är klar med jobbet, hur duktig är inte jag egentligen? Klockan är 10.56 och jag kan åka hem.. och lämna kvar emelie hihi. Cashflow i juli och augusti är välbehövt. Ska shoppa som fasen till mig själv och Laurens som blir 17 bazzt den 2 augusti. Idag äre iaf varmt ute så jag tror det blir mälarbadet med älskling och marcus lite senare, säkert några fler töntar också rå.. påtal om marcus så berättade han häromdagen att efter peace and love så bajsade han ut en tia. Jag tyckte det var roligt och jävligt coolt. Nästan så jag ville spara bajs-tian och ha den i en burk bredvid sängen som minne!
Är man konstig om man längtar hem för att kunna bädda sängen? vad fan har hänt med mig..
Hoppas att Laurens sover hos mig inatt.. annars blire fan pisk och smisk och dask för honom.
Ikväll spelar tyskland och vi deutchar ska hejjjja satan. Nu ska jag bege mig hemmåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar