fredag 30 juli 2010

FRANCES FARMER WILL HAVE HER REVENGE ON SEATTLE

Sista dagen i sverige, eller där ljög jag.. är faktist i sverige till 17.30 imorgonbitti också. Har fixat det sista, köpt en till långklänning också. Sov hos Laurens inatt.. sa hejdå imorse och det var nästan som att det kom en liten krokodiltår när jag insåg att vi inte kommer ses på två veckor då jag är borta en och han är borta nästan en vecka. buhu, men vi klarar det ! Igår var vi iallfall på ikea och köpte ny säng åt min karl. Den var riktigt najs faktist, hoppas bara madrasserna håller till oss bara, hihi tolka som ni vill. Men ialfall.. nu sitter jag och väntar på mat. Har fan resfeber.. ska äta kycklig och potatissallad. Runda av med lite marabou så blire ännu bättre. Ska nog gå till kalle tror jag också, för att prata lite och låna lite filmer. Måste packa också.. eller så gör jag det imorgon. Förresten så vet jag att min lilla bamse kommer läsa, så då kan du ju ta åt dig när jag skriver pusspuss min lilla bebis, jag älskar dig.

Förresten äre på tiden att jag åker utomlands och får en egen pool som jag kan steka i, eftersom jag nu är blek som ett lik. Finns inget skönare än att ligga och pressa en hel dag i solen och poolen. Med iskall cola och mat.. som då ska bestå av pizza eller pasta eller glass. Är man i italien så är man.. liksom. Nu ska jag gå och störa någon annan med mina tankar och mitt adhd det känns som jag har nu. Kanske skriver imorgon. maybe, peace kidzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar