fredag 30 juli 2010

-

Jag har gjort det förut och tänker göra det igen. två listor, en på vad jag gillar och en på vad jag inte gillar (hatar) eller.. hata är ett starkt ord, men minihatar då. Eller bara ogillar..

VAD ANNELI GILLAR :
1. Kurt Cobain
2. Nirvana
3. När Laurens kommer ut ur duschen
4. Snabbmat som man värmer i micron
5. När folk har egen stil
6. När emelie har damp
7. När erik lindroos är full
8. När jag har en bra hårdag
9. När jag inte behöver sova ensam
10. BECK
11. Skjortor
12. Fika på ikea
13. Att ligga och sola i flera timmar
14. Pesto-pasta
15. Hallongrottor
16. LM menthol
17. marabou nonstop
18. Att ligga i sängen med hög musik och skrik sjunga
19. Att dansa fula men assköna danser
20. Alla som bjuder på sig själva.

VAD ANNELI INTE GILLAR :
1. Carola
2. Pernilla wahlgren
3. Dubbade reklamer
4. När någon andas på min mat
5. Att se mig själv i spegeln på morgonen
6. Att Kurt cobain är död
7. När Laurens rakar bort sitt lilla skägg
8. Att ha fetångest
9. När folk i förhållanden behandlar varann illa
10. När emelie är ledsen över en kille
11. We dont speak no americano
12. Spya
13. Att ha tråkigt
14. När man längtar efter god mat men får äcklig
15. När vädret är fuktigt, regnigt eller bara blött grått
16. När man känner sig snygg i en spegel, sen ful i en annan
17. marlboro röd
18. när maten är för stark
19. när jag är ensam hemma för länge
20. att jag börjar skolan den 17e

SÅ där satt den, fan vad najs.. 20 minuter senare har jag filosoferat fram min lista.
Nu måste jag fan göra något vettigare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar