torsdag 29 juli 2010

torsdag

Har inte skrivit blogg på länge, skööööön-t. Det har iallfall inte hänt så mkt sedan jag skrev sist, marcus&mario 17 år-fest. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det.. haha. Sedan var det lite grillning i stugan och nattbio med min man william simon och willes bror. Hade en heldag med mamma och pappa igår på stan. Fixade födelsedagspresenten till Laurens. Blev himla fint faktist. Hoppas bara han blir glad.. annars är han en otacksam jävel asså! Jag ska strax ut i cpvädret med emelie och fika lite. Senare ska jag till ikea med larrens. Ikväll sover jag i järna.. imorgon är sista dagen i södertälje för på lördag bär det av till italien med min familj och emelies. Det kommer bli så jävla najs och jag ska äta ihjäl mig på pesto,pasta,pizza och glass.. har köpt en långklänning också ifalletatt man vill dölja sin sexiga body för att inte alla italienare ska bli så kåta. Låter väl skitbra? Förresten börjar jag skolan den 17e.. rönninge gymnasium alltså..
NU ska jag kila. Puss kidz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar