lördag 18 september 2010

-

om du bara visste vad jag egentligen tycker och tänker.

igår var det en fin kväll trots att det inte blev så mkt gjort förutom basketmatch kollande, alla mina fina vänner träffade man så glad var jag. fin pojkvän också förstås, jag och älskling gick hem till mig och kollade mord i sinnet och somnade som stockar, är så sjukt trött och sliter, skolan tär på mig så sjukt mkt. tar verkligen vara på helgen och chanserna man får att sova.. igår tog jag och mamma och pappa viiktigt beslut också för den delen. Men med alla problem finns det alltid en lösning. Idag ska det färgas hår, mörkbrunt/svart.. äntligen kan jag trivas med mitt hår igen. ska snart åka med pappa till icamaxi och köpa choklad och godis. vädret ute kan suga min balle, känns skönt att göra ingenting. Nästa helg blir det party och det kommer sitta fint. ha en underbar helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar