torsdag 16 september 2010

my body is a cage

18.19.. är helt slut, mitt huvud dödar mig och jag har ingen aning var det är för något som plågar mig. Gick hem från tyskan för jag mådde lite sådär, (inte tillräckligt dåligt för att gå hem kanske.. men hihi) sen kom straffet, en feberattack och huvudvärk? wtf liksom? tack så mkt karma. nu mår jag iallfall helt okej. Skumt detdär.. imorgn är det fredag fredag och då äre väl dags för fredagsmys? det blire för oss iallfall. först ska vi kolla marcus match och emelie joinar oss, sedan blir det fredagsmys med pizza och godis. det låter ju rätt najs tkr jag. Nu ska jag plugga lite filmkunskap och berätta varför scream är en typisk skräckfilm. förresten såg vi scream imorse klockan 09.00. ett bra sätt att vakna orsdagsmorgonen på. jag älskar filmkunskap, tack migsjälv att jag valde det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar