onsdag 15 september 2010

taste me, drink my soul

sitter hos min man och lyssnar på pretty reckless. förjävla bra med andra ord. får aldrig nog av make me wanna die, larre är i duschen och jag ville låna ett par shorts men slutade med att jag satte på mig hans långkallingar, väldigt sexi om jag får säga det själv.. tror lätt han kommer bli skitkåt när han kommer upp och ser mig i ett urtvättat vitt linne, knullruffs och långkallingar. fan vad hett. men iallfall, världens bästa pojkvän som han är hade han köpt världens finaste byxor till mig, dem han visste att jag ville ha.. dem sista kvar i xs. världens bästa pojke. snart vankas helgen och planerna har börjat komma fram lite, ska iallafall träffa minna på lördag vilken var förjävla längesen. nu ska jag nog lägga mig i sängen och plugga lite tyska. om jag bara kunde hitta språktysken i mig..blodet finns där men dags för språket att komma ut, steg 4 hallå rädda mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar