tisdag 14 september 2010

hard work work

hade värsta idrottspaset i mitt 17 åriga liv imorse, missade tåget till södertälje och jobbet och var hungrig som en häst. Men med lite resturangmat som min käremor bjöd på blev allt genast bättre. Har jobbat sedan klockan 12 och ska snart sluta,. fått så sjukt mycket fika att jag mår illa men de äre värt. gräddtårta med jordgubbar sitter alltid fint. Är klar med mitt arbete också.. min skadeverksamhet på 5 sidor som jag kämpat så jävla mkt med. Sjukt stolt över mig själv. Älskar att allt direkt känns så ljust när man är glad över dem små sakerna, när man känner själv att man är stolt över en egen prestation. Finns ingen bättre känsla, därför ska man nog alltid kämpa med saker och ting. Fan vad filosofisk jag blev nu, de är nog därför man har kära bloggen. Imorgon blir det en chilldag i skolan, förutom att jag slutar 16.45 så har jag ingen psykosocialt arbete, + att skolvalet är imorgon. Det betyder alltså håltimme mellan 11.00-15.00. låter ju najs, eller inte.. lite tid för fika eller åka hem och ta en powernap? ska packa ihop det sista och logga ut mig från datorn. Sista gången jag sitter här och skriver, tack för att ni gjorde så jag kämpade och ibland var grinig och ville ge upp. Tack för dem välförtjänta pengarna och för att ni är så vänliga och hjälpsamma.

Ikväll får jag träffa min man, och det är idol.. kan denhär dagen bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar