tisdag 26 oktober 2010

fucking insane

slutade tidigt idag vilket resulterade till mackor framför tvn klockan 12 på dagen vilket händer mycket sällan, zappade lite och började kolla på oprah show, det värsta jag sätt pålänge. jag skämdes över att vara människa, jag skämdes för alla människor, jag blev arg äcklad och ledsen. satt och grät en timme streck när jag såg det. helt sjukt vad äckligt bra vi har det. och helt sjukt hur äckligt mkt vi inte uppskattar det. fan vad man behöver ett wakeup-call ibland. önskar man kunde göra något, vad som helst. för den som då undrar vadfan jag pratar om så var det ohärdigt kvinno-förtryck som programmet handlade om, våldtäckter, disskriminering, död på sjukbädden eftersom ingen hjälper en kvinna när hon mist sitt barn, sexslavar som var 10 år och uppåt och saker och exempel jag inte ens kan skriva för jag mår så jävla dåligt över att prata om. men nu kände jag fan att jag var tvungen, mer kvinnor i u-länderna har dött från 1998 fram tills idag, ÄN vad män dog under alla krig genom 1900-talet. hur jävla fucking sjukt är inte det? vad är det för jävla planet vi lever i?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar