tisdag 26 oktober 2010

vi kan ha trampat snett men dethär är sinnessjukt


liite lugnare nu kanske, men bara lite. sitter och lyssnar på musik och är sugen på allt jag inte har just precis nu bredvid mig på en tallrik. hade bara en lektion idag som gick rätt snabbt, somnade till lite då&då kändes det som men vadfan gör det om hudra år, gudmor o hanna kom hit igårkväll så det blev lite sent även fast jag lovade mig själv att sova tidigt, imorse åkte dom till london och jag hade så god lust att bara skita i skolan och dra med dom och äta gott och shoppa järnet, men nej jag får vänta. på lördag åker vi iallafall till oslo. bara för några dagar men ska bli så jävla skönt, sen fortsätter jag längta till egypten. Ikväll åker jag till järna och det ska bli skönt.. så himla skönt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar