tisdag 2 november 2010

but he dont know what it means


det märks att man är hemma, ett sönderklippt linne och tovigt hår är två ord man kan beskriva mig med nu, och så jag har strsosat runt hela dagen.. eller strosat, mer legat i soffan och druckit oboy. fan vad glad jag var i helgen, varför blev det tvärtom när man kom hem till södertälje? orken är nere på noll igen. hatar det, varför blir det så? kan mamma komma hem från jobbet nu? kan nån bara klippa mitt hår och göra mig snygg? kan tiden bara gå fortare så mikkis kan komma hem från matchen och vi kan ha filmkväll? det är några saker jag önskar och sitter och frågar mig själv om nu. men istället för att låta för grinig och depp ska jag längta tills den sista punken. tills att mikkis kommer hem, min älskade finaste vän. det blir myskväll och det kommer garanterat göra mig glad. ryck upp dig anneli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar