tisdag 2 november 2010

min fina helg

i fredags spenderade jag kvällen hos sophie, nästan för mkt folk men skitkul var det, träffade en fin tjej som läste min värdelösta blogg och gjorde min kväll. Vi åkte hem rätt tidigt efterso vi skulle upp vid 7 på lördan, erik följde med oss till laurens för att sova och dra hem nästa dag när vi åkte till norge.., bara för att jävlas tror jag? eller för att få gos? vad vet jag.. vi hamnade iallfall i norge nästa dag och fyfan vilken fin långhelg jag haft. och fyfan i helvete vad dyrt norge är, och knarkrikt, överallt kan man få sig en lina eller två. Utöver det har vi haft en fantastisk helg och jag har shoppat och är nöjd tjej. Käkat pizza för 150 spänn också. fint skit. och vad händer idag då? får nog låta dagen visa det och kanske skicka iväg nått sms att im home now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar