måndag 29 november 2010

jag var full en gång för längesen

sitter och skriver en filmrecension på filmen Juno, har kommit på mig själv att jag är jävligt bra på att kritisera, både människor och filmer. Är väl något cp personlighetsdrag eller så ligger det helt enkelt i mitt stjärntecken, vilket är det jag har fått för mig. Finns massa dåligt i oxen. Men en jävla massa viljestyrka och bra i den också! heja alla oxar förfan.

När jag kom hem vid halv1 mådde jag piss, men efter att jag skapat mig en left-over-sandwitch som bestod av en macka me mkt smör, fläskfile och bearnesås så mådde jag bättre. Den såg förjävla ofräsch ut men det var äckligt GOTT. den ska jag köra på repeat varje gång vi har left over fläskfile hemma från dagen innan. (eller varför inte veckan innan? lite extra sting? hihi) nej ska ta och bli lite seriös nu, känns som jag håller på och bli sjuk. nejnejnej balle. jag måste kötta för jag har verkligen inte tid med sånt nu. så jävla mkt att jag ibland vill take a bullet through my head. men nej jag kämpar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar