fredag 5 november 2010

till en fin person

detta inlägg kommer inte på beställning. utan helt av egen vilja. eftersom jag fick ett sånt sug att berätta om en fin vänninna jag har. hon är mysig och bra på att laga mat. jag kommer ihåg när hon gjrode fettiga mackor i ugnen.. eller thaigryta. man är aldrig hungrig när man är med henne. eller så är man det för att båda gillar mat. i dont know. jag kommer ihåg när vi skulle på maskerad och hon ville klä ut sig till muslim.. men det fick hno inte. det blev nörd istället. när vi kom hem och försökte sova blev vi sugna på revbenspjäll kl 6 på morgonen. och dagen efter låg vi i soffan o åt chips. denna tjej och jag har många internskämt som jag kan garva åt i sängen, på stranden, på bussen, under täcket, i kudden, i skolan och lite överallt faktist. vi har minnen som jag aldrig vill byta ut eller glömma. denna speciella människa har en fin plats i mitt hjärta. stefi i love you always

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar