lördag 6 november 2010

2010-11-06

blev en rätt tidig hemgång för mig igår efter jag jobbat i redbull-baren hela kvällen typ. för att servera mest 95&94or. härligt drag vare dock, men inte direkt mitt place to be. har sjuk mensvärk och vill bara slåihjäl någon eller mig själv. Ligger iallfall hos laurens och segar mig. vi ska väl röra oss mot ica eller något snart och köpa lite gottis hoppas jag. CHOKLAD. känns som det är söndag idag.. ingen aning om varför, imorgon äre däremot det och och då blir det plugg. back to school på måndag och varför mår jag bajs när jag bara tänker på det? bläee, tänkte på en annan grej också, om södertälje.. ibland vill jag bara flytta härifrån. denhär jävla bajshålan med för mkt skitsnack. men det finns småsaker som gör att jag känner mig trygg här iallfall. tex "alla känner alla". det är rätt fint endå. önskar bara att det vore lite mer sköta sig själv. nu ska jag sluta skriva ner massa bajs och göra nån nytta med min man. Yes.

I guess i just got lost, being someone else.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar