onsdag 29 december 2010

11.22

har sovit gott inatt, hade en tjock hundröv som kudde och resten av hunden snodde allt täcke, fint.. fast ja. Det var mysigt iallafall. Hundpussar kan vara det bästa som finns. Fast inte hundfisar, det luktar ju som djävulensjälv asså, TVIIII.

känns som min blogg börjar bli oseriös.. eller nej inte oseriös, men att den lilla sidan av mig som är rätt åt helvete börjar komma fram mer. Men det är väl bra? får väl helt enkelt hitta nån annan stans där jag kan skriva ner alla puttunutti grejer jag har på hjärtat då&då. Demhär närmaste dagarna kommer bli hektiska.. måset handla mat och dricka inför nyår, men hur ska vi hinna det när emelie jobbar imorgon? På självaste dagen D? ja lycka till brudar, stressigt lär det bli men jag återkommer om det ledde till kaos eller om det blev lyckat. Efter nyår ska jag sluta dricka alkohol tills min födelsedag. Det är ju liksom inte gott, jag mår bara dåligt av det. Förstår inte varför man utsätter sig själv för det egentligen? okej på nyår ska jag vara full. men sen blir det ta det lugnt fram till min födelsedag. 25 april.. det närmar sig.. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar