onsdag 29 december 2010

min man är bra

Sitter hos Laurens, han berättade att han tycker min blogg är bra och underhållande. Och att dem flesta bara vill visa hur underbart deras liv är, min inte jag. Om jag ska ta det positivt eller negativt vettefasen men min pojke kan anmärka små saker som gör att man blir lite varm om hjärtat, (och murran) NEJ där gick jag över gränsen.

så vad gör vi då? sitter och moffar godis, jag borde duscha.. läs BORDE. Känner mig som en grisfarm. Blir väl hoppa in i duscha snart då, om inte annat bär väl larre in mig dit snart så badly som jag behöver en dusch. Sedan blir det nog kolla film, vill se nyckeln till frihet men den är så lång. Åh jävla i-lands problem, varför finns ni? Imorgon ska jag ialflall klippa mig, och färga håret förhoppningsvis. Vill ha svart.. mörkt jävla äckelsvart. Det trivs jag bäst i men mitt hår har en tendens att stöta bort färg. Men då ere bara på't ett igen.

nu säger jag godnatt mina läsare. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar