fredag 6 maj 2011

godeftermiddagskväll everybody. Är lite irriterad på en tjurig person i min närhet. Men jag tror inte att någon bryr sig om det så skitsamma. Ikväll ska jag inte göra nååågonting. inte någonting alls, jo röra mig lite från soffan till toan kanske, och gå upp och fixa dipp till chipsen. Men sen,.. näe!

Imorgon blir det 20/18 års middag hos emelie för henne och fralle, sedan utgång och jag gissar på 550 men man vet aldrig. FINT DET! Och på söndag äre ingen vanlig dag för då fyller frida 18. Hon fick sin present idag och hon blev glad, hoppas jag. Och sen förstörde en viss lärare mitt humör för resten av dagen då hon inte fattade glädjen i att fylla 18 och få en champange av sin bästa vän. Åh, blir så arg på vuxna människor som njuter av att sätta dit ungdomar.

Ska sluta skriva massa skit och dra mig mot soffan istället.. räknar ner tiden, criminal minds klockan 9 yees!

1 kommentar: