torsdag 5 maj 2011

jag älskar alla fina vänner jag har. på ett eget sätt för allihopa liksom.. men ibland glömmer man fan att påminna folk om det. Satt och kollade igenom Tildas fina bilder på facebook och insåg att fan.. henne älskar jag.

jag älskar Tilda för att hon är vegitarian (hahahah). Nej men för att hon har sån jävla fin personligthet och en förmåga att alltid lyckas se bra saker och kvalitéer hos folk utan att det låter konstgjort. Hon kan säga en positiv sak och en komplimang man aldrig hört förr och hon har ett öga för allas speciella små drag helt enkelt. Sedan är hon helt underbart rolig och vimsig på sitt egna lilla sätt, men man kan liksom inte bli arg för det är bara gulligt. Sedan älskar jag också att hon nästan alltid är glad och positiv, till exempel när andra klagar på ett jävla cp svårt prov kan hon skratta och säga " ja det är skitsvårt och jag har inte pluggat något, men äh.. de går väl bra" Och sen lägga till sitt muppiga garv. Jag tänker ofta på hur hon betér sig och blir ibland lite avundsjuk på hur genuint genomsnäll och empatisk hon är. Borde finnas mer sånna människor i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar